Förköp av biljetter 100-årskonferens

Biljetter till själva konferensen kostar 50:– och går att köpa på plats eller på expeditionen Andra Långgatan 20.

Mingelbiljett kostar 100 kronor. I mingelbiljetten ingår både inträde till själva konferensen och till minglet.  Antal mingelbiljetter är begränsade, först till kvarn gäller. Köp redan idag för att vara säker på att få plats!

Mingelbiljett kan köpas direkt på Vänsterpartiet Göteborgs distriktsexpedition på Andra långgatan 20. Du kan även förköpa genom att skicka ett mail till [email protected] Vid köp via mail skriver du in ”Förköp konferens” i ämnesraden, i mailet skriver du att du vill ha en mingelbiljett samt ditt namn. Därefter swishar du 100 kronor till nummer 1231482538. Märk betalningen med ditt namn. När vi fått in betalningen lägger vi undan en biljett åt er.

Du kan hämta ut biljetter på Vänsterpartiet Göteborgs distriktsexpedition eller på plats vid konferensen 8 april.